Liigu sisu juurde

Rimi omanikuvahetus kaubavalikut esialgu ei mõjuta

Rimi uus omanik kasutab teistel koduturgudel toidupoodidel Netto kaubamärki. Keti kauplus Kopenhaagenis.Foto: IMAGO / Dean Pictures / Scanpix

Rootsi jaekontsern ICA Gruppen teatas täna, et müüb Balti riikides asuvad Rimi poed Taani jaehiiglasele Salling Group. Rimi tootevalikus olevad ICA omamärgitooted, mille seas on ka populaarne I Love Eco mahetoodete sari, aga esialgu lettidelt ei kao.

“ICA omamärgitooted on vähemalt lähitulevikus meie klientidele kättesaadavad ka pärast omandimuutust. ICA ja Salling Group on leppinud kokku üleminekuperioodis, mille jooksul Rimi võib jätkata nende toodete müümist. Kui see koostöö osutub edukaks ja uus omanik soovib seda pikendada, on see edasiste arutelude teema,” kinnitas Rimi Eesti kommunikatsioonijuht Teet Koljal.

Rimi praeguse omaniku ICA tootesari jääb esialgu poodide valikusse.Foto: Rimi

Taanlaste Salling Group maksab Rimi poodide eest 1,3 miljardit eurot ning omandab nii 314 kauplust. Kõnealused poed asuvad Eestis, Lätis ja Leedus. Tehinguga vahetavad omanikku ka Rimi e-kaubandusplatvorm, laod ja logistikakeskused. 

Rimil on Baltikumis ligi 11 000 töötajat. Rimi kuulub alates 2007. aastast Rootsi suurimale toidukaupade jaemüügifirmale ICA Gruppen.

ICA Gruppen teatas, et keskendub edaspidi Rootsi turule. ICA teatel jätkab Rimi oma teekonda uue omanikuga, millel on ambitsioon rahvusvaheliselt kasvada. 

Salling Group on Taani suurim jaemüügifirma. Ettevõttel oli aastalõpu seisuga 1770 kauplemiskohta. Firma kõige olulisem kaubamärk on Netto, mille all tegusevad säästupoed Taanis (553 poodi), Saksamaal (341 poodi) ja Poolas (676 poodi), kuid gruppi kuulub ka Taani tehnika- ja kodukaupade müügiga tegelev kett Bilka, kaks Hugo Bossi kauplust, 16 Starbucksi kohvikut ja veel mõned kaubamärgid.

Grupis töötas aasta lõpu seisuga 56 669 inimest.

Tehingu peavad veel heaks kiitma Balti riikide konkurentsiametid.

Toimetaja valik

Avaleht Kõik lood