Kohalik mahekanaliha pürgib restoranide menüüdesse

Tänavu Eesti parima mahetootja konkursil osalev Kikerikii kaubamärgi all toodangut müüv Äntu Mõis näeb ennast mahekanaliha propageerijana ja on tänavu jõudnud täiendavalt mitme restorani menüüsse.
Mahekanaliha tutvustamist peab ettevõtte omanik Lauri Bobrovski enda ülesandeks, et viia restoranide peakokkadeni teadmine, mis vahe on tavalisel broileril ja mahebroileril. “Meil on tänavu mitmed toidukohad juurde tulnud, kes näevad selles potentsiaali,” lausus Bobrovski.

Selle loo lugemiseks pead olema Toiduäri tellija
Hind kehtib esimesel kolmel kuul, misjärel jätkub tellimus automaatselt hinnaga 11.99 kuus. Tellimuse saad alati katkestada. Kõik tellimisvõimalused leiad siit lehelt.
Oled juba tellija? Logi sisse.