Liigu sisu juurde

Lõuna-Eesti toidukampaania “Metsast taldrikule” ootab toidukohti osalema

Mullu pakkus Dorpat restoran grillitud metssiga, mädarõikakreemi, röstitud juurviljade, marineeritud kukeseente ja põldmarjakastmega, Foto: Restoran Dorpat

“Metsast taldrikule” kampaanias töötab iga toidukoht välja 2-käigulise erimenüü, mis on inspireeritud metsasaadustest. Kampaania eesmärk on tutvustada kohalikku toidukultuuri ja siinseid toidutootjaid ning -pakkujaid, tuua esile metsaandide kasutamist köögis ning suurendada toitlustusasutuste külastatavust madalhooajal.

Kandideerimiseks tuleb täita ankeet hiljemalt 8. septembriks. Menüüde esitamise tähtaeg on 30. september, need avalikustatakse kodulehel metsasttaldrikule.ee 20. oktoobril. Restoranid pakuvad kampaaniamenüüd 1.–16. novembrini.

Turundustegevused algavad menüüde avalikustamisega ning on suunatud peamiselt siseturule. Plaanis on sotsiaalmeediapostitused, sisuturundus, välireklaam, raadiokampaania, koostöö mõjuisikutega ning aktiivne meediatöö. Partnerluses Visit Estonia ja teiste koostööpartneritega on tegevusi kavas ka lähiturgudel.

Kampaaniat veavad Lõuna-Eesti Turismiklaster ja Visit Tartu (SA Tartumaa Turism) koostöös Tartu linna ettevõtluse arengu osakonnaga, Jõgevamaa Koostöökoja, Valgamaa Arenguagentuuri ja Viljandimaa Arenduskeskusega.

Toimetaja valik

Avaleht Kõik lood

Suured lood

Kõik suured lood